BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 16, 2009

Avatar....

Satu lagi hari yang aku lalui tanpa melakukan ape-ape..... Satu kerja rumah pun aku tak buat lagi. Tapi takpe,ada banyak mase lagi...HAHAHA...
Tapi tadi aku ada terbaca la pasal buku karya Dr.Danial Zainal Abidin pasal bukti-bukti sains dan sejarah kerasulan Nabi Muhammad.
Ada satu bahagian yang menceritakan tentang bukti kerasulan Baginda menurut agama Hindu.
"Kalki Avatar" = Utusan Terakhir Zaman
Avatar bermaksud nabi dan tetibe aku teringat cerita Aang The Last Avatar. Budak-budak mesti dah tau cerita tu pasal ape tapi pada pandangan aku la, dah banyak cerita-cerita yang macam ni dikeluarkan oleh orang barat. Sama ada kita sedar atau tidak.
Motifnya aku tak berapa pasti tapi mungkin kerana diorang sedar akan bende-bende ni tapi umat islam tak sedar.
Ada gak aku tengok REMAJA pukul 2.00 pagi tadi, dan tajuk yang diorang bawak adalah pasal Maulidur Rasul. Aku tengok vt yang diorang tanya pasal tarikh lahir Rasulullah dan ..............
Most of them answer: (Ehhh...I lupe la.../ I dah tak ingat...hehe..mase kat skola dulu cikgu ada ajor/ Alamak...tak ingat la..Kantoi..) Aku sedih betul la tengok tu...
Aku ni pon bukannya baik, tapi aku harap setidak-tidaknya aku dapat jadikkan bebudak mase depan jadi bangsa yang menegakkan agama,,,,

0 just say da WORD: