BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 30, 2009

ULOR MASUK RUMAH........

Semalam aku call parent aku dan tetiba bapak aku yang jawab. Agak pelik la sebab bapak aku sepatutnya ada kat Kluang, tapi semalam ada kat rumah plak....
Lalu berkatalah bapak aku," Tadi ular masuk dalam seluar Paan( name adik aku)". Nasib baik la ulor tu tak buat ape-ape...Takut gak aku dibuatnya. Pastu mak aku pulak cakap hari ni ulor masuk dalam rumah sampai dua kali...Masyallah....Buat rombongan ke hape menatang tu.....
Ape-ape pun aku bersyukur la sesangat tak ada ape-ape yang jadik kat family aku....

Last Saturday, Zurin, Remy, Hafiz, Pian, Jidi and I went to Low Yatt plaza. Each of us have our own mission. Me, myself have bought new DVD writer and also upgraded my RAM up to 3GB. (maklumla baru dapat RM460....).

Kiteorang mula berjalan dari kolej pukul 10.30 kot...tak berapa ingat.la masa bertolak. Tapi yang pasti balik tu dah nak dekat pukul 12.00 gak..Kebetulan mase pergi tu Earth Hour akan dijalankan gak malam tu jadik sempat gak tengok KLCC gelap. Bukan senang nak nampak KLCC gelap, tu pun kalo pencawang elektrik TNB roboh ataupun semua lampu kat KLCC tu meletup....

0 just say da WORD: